nabór stanowisko urzędnicze

Dodane: Środa, 15 Październik, 2025  12:48

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Płaca brutto min.:5300 zł
  • Płaca brutto max.:5800 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Urząd Gminy w Sicienku

Opis oferty pracy

WÓJT GMINY SICIENKO ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Urzędu Gminy w Sicienku

1) Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) posiada wykształcenie wyższe,
c) posiada min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego w zakresie: przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych lub w biurze projektowym lub na budowie w charakterze inżyniera budowy,
d) zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa
z zakresu:
 ustawy o samorządzie gminnym,
 prawa budowlanego,
 prawa zamówień publicznych,
 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 kodeksu postępowania administracyjnego,
e) posiada prawo jazdy kat. B,
f) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
g) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.
2) Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie techniczne,
b) znajomość programów kosztorysowych, umiejętność kosztorysowania,
c) uprawnienia do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub w innej specjalności,
d) doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji na działania inwestycyjne ze środków zewnętrznych,
e) umiejętność interpretowania przepisów,
f) kreatywność,
g) komunikatywność,
h) inicjatywa,
i) zdyscyplinowanie,
j) odpowiedzialność,
k) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
l) umiejętność pracy pod presją czasu,
m) odporność na trudne sytuacje zawodowe.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji, w szczególności:
a) opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
b) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
c) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej
i kosztorysowej, niezbędnej do realizacji zadań,
d) sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przekazywanej przez projektantów, niezbędnej do realizacji zadań,
e) uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane,
f) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru, projektu umowy i wniosków
o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego,
g) udział w przekazywaniu placu budowy, pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów,
h) podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak
i realizacji inwestycji i remontów,
i) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
j) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
k) sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi,
l) przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkownie,
m) rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
n) prowadzenie Karty realizacji inwestycji,
o) współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków
z funduszy zewnętrznych na realizację zadań,
p) analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót,
q) sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
r) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
s) inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
4) Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie – obszar Gminy Sicienko;
d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek;
w godz. 7.30-14.00 w piątek;
e) praca w zespole;
f) codzienny kontakt telefoniczny;
g) bezpośredni kontakt z klientami.
5) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
6) Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie oraz o opinii;
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
g) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru.
h) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
i) referencje, jeśli takie posiada;
j) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
k) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem „Nabór
na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju” w terminie do 24 października 2025 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku.
7) Dodatkowe informacje:
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach:
• I etap obejmuje formalną analizę dokumentów,
• II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej, testu kwalifikacyjnego lub/i zadania publicznego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu naboru.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy okazać dowód tożsamości.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 446 i 52 31 17 430.
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Sicienko w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Urząd Gminy w Sicienku
Konto firmowe
Na Lento.pl od 07 paź 2025
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków